naar inhoud

Praktisch

dienst Personeelszaken

Administratief centrum (3de verdieping)
Gemeenteplein 1
1730 Asse

tel.02 454 19 43
fax02 452 24 10
e-mail visitekaartje medewerkers

Openingstijden

Maandag: 08.30 u. tot 12.00 u.
Dinsdag: 08.00 u. tot 12.00 u. - 14.00 u. tot 19.00 u.
Woensdag: 08.30 u. tot 12.00 u.
Donderdag: 08.30 u. tot 12.00 u.
Vrijdag: 08.30 u. tot 12.00 u.

dienst Personeelszaken

Het gemeentebestuur telt ongeveer 350 medewerkers die dagelijks instaan voor de dienstverlening aan meer dan 30.000 inwoners.

Om een correcte dienstverlening te bieden en de ambities van de gemeente waar te maken zoekt het bestuur geregeld enthousiaste en competente medewerkers.

De functies binnen het gemeentebestuur zijn ingedeeld in 5 niveaus. Voor de eerste 3 niveaus (A-, B- en C-niveau) is een diploma vereist. Voorbeelden van functies op respectievelijk A-, B- en C-niveau zijn diensthoofd, deskundige en administratief medewerker. Heb je geen diploma, dan kan je solliciteren voor functies op D- en E-niveau zoals groen- of onderhoudsmedewerker.

Het bestuur selecteert kandidaten op basis van hun motivatie en kwaliteiten ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Ook tijdens de verdere loopbaan investeert het bestuur permanent in zijn medewerkers.

Waarvoor kan je op deze dienst terecht?